Veelgestelde Vragen

Wat is de levertijd?

Gepersonaliseerde sieraden

Wanneer je een bestelling plaatst voor een gepersonaliseerd sieraad ga je akkoord met de levertijd die op de productpagina vermeld staat en kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.

De gepersonaliseerde sieraden worden met de hand, op bestelling gemaakt. Er zit een hoop liefde, aandacht en tijd in het maken van deze sieraden. De levertijd hiervan is daarom per product verschillend en ook afhankelijk van de drukte op dat moment. De levertijd van ieder gepersonaliseerd sieraad vind je op de productpagina van het sieraad, en varieert van bijvoorbeeld 2 dagen voor de initiaal armbandjes, tot één week voor een persoonlijke tekst armband.

Het is niet mogelijk om een spoedbesteling te plaatsen. Iedere bestelling wordt verzonden zodra deze klaar is, altijd binnen de verwerktingstijd die op de productpagina van het sieraad vermeld staat.

Overige / niet-gepersonaliseerde sieraden

Voor alle overige (niet gepersonaliseerde of op maat gemaakte) items geldt: voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.

Op feestdagen en in het weekend worden er geen bestellingen verwerkt of verzonden.

Verzendwijze

Alle orders worden verzonden in een luchtkussen enveloppe of brievenbusdoosje met Post NL brievenbuspost. Hier is geen track & trace code van beschikbaar. Post NL bezorgt binnen nederland meestal binnen 24 uur, soms kan dit iets langer duren.

Mijn ervaring met het verzenden naar België is verschillend, meestal duurt dit 3 tot 5 werkdagen, in het uiterste geval heeft het zelfs 2 weken geduurd.

Wanneer jouw besteling verzonden is, hebben wij daarna geen invloed op de snelheid van verzending, dit is dan aan de postmaatschappij. Plaats je bestelling op tijd om teleurstelling te voorkomen.

Embrace Bijoux is niet verantwoordelijk voor niet op tijd ontvangen bestellingen door vertraging in het proces bij Post NL.

Orderbevestiging

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk zijn onze mails dan in je ongewenste mail / spam terecht gekomen. Controleer dit even, wanneer je ze niet ontvangen hebt neem dan contact met ons op.

Bestelling op maat

Wanneer je op zoek bent naar een persoonlijk sieraad, maar je komt er niet helemaal uit of hebt vragen, neem dan gerust contact op. Bijna alle sieraden uit de webshop worden met de hand gemaakt, en zijn vaak in overleg naar wens aan tepassen.

Wanneer het erg druk is kan het zijn dat ik niet in de gelegenheid ben om opdrachten op maat aan te nemen of moet er rekening gehouden worden met een langere levertijd.

Retouren

Sieraden uit de categorie persoonlijke sieraden in de webshop of andere maatwerk opdrachten zijn uitgesloten van het retourrecht en kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden omdat deze op maat gemaakt worden naar jouw eigen wens / met jouw persoonlijke tekst of foto. Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.

Retouren voor overige sieraden of accessoires kunnen binnen 14 dagen aangemeld worden, onder vermelding van het ordernummer via info@embracebijoux.nl of het contactformulier.

De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Het product dient, ongedragen, onbeschadigd en voor zover redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking geretourneerd te worden. Hier lees je meer over retouren.

Garantie

Op de sieraden van Embrace Bijoux heb je 2 maanden garantie vanaf de datum die vermeld staat op de factuur. Dit geldt voor onderdelen en sluitingen. Hiervan is het volgende uitgezonderd:

- Slijtage / verkleuring na verloop van tijd of intensief gebruik van de sieraden

- Beschadigingen of verkleuringen ontstaan door verkeerd gebruik van de sieraden

- Sieraden die beschadigd zijn door vallen of stoten

- Verkleuring van sieraden ontstaan door contact met water, haarspray, parfum, cosmetica of de PH waarde van de huid.

- Schade die ontstaat door het te vaak buigen van het metaal van de gepersonaliseerde tekst armbanden.

Hier lees je meer over de verzorging van je sieraden. Zorg goed voor je sieraden en je zal er veel langer plezier van hebben.

Tekst armbanden - gepersonaliseerde sieraden

De meeste informatie over de armbanden met tekst staat beschreven op de productpagina. Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over gepersonaliseerde sieraden.

Ik wil de tekst alleen aan de binnenkant, is dit mogelijk? - Dat is mogelijk. Je kunt de tekst dan invoeren in het veld met 'tekst voor de buitenkant' in het opmerkingenveld wat je tegen komt bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven dat je de tekst graag aan de binnenkant wil.

De tekst die ik aan de binnenkant van de armband wil is langer dan ingevoerd kan worden, wat nu? - Ik adviseer een verhouding aan te houden van maximaal 45 tekens inclusief spaties en symbolen aan de ene zijde, en maximaal 20 tekens aan de andere zijde. Die 20 tekens mogen er ook iets meer zijn, maar liever niet meer da 25 tekens. Wanneer je tekst aan twee zijden van de armband wil, maar de tekst die je aan de binnenkant wil past niet in het invoerveld op de website dan kun je bij het veld 'tekst voor buitenkant' de langste tekst doorgeven, en bij 'tekst voor binnenkant' de kortste tekst. Bij het plaatsen van je bestelling en het invullen van je adresgeegevens kom je een opmerkingenveld tegen waar je verdere toelichting kunt geven. Er kunnen maar aan één zijde van de armband symbolen geplaatst worden.

Kunnen de symbolen / datum aan het uiteinde van de armband geplaatst worden? - Wanneer je dit graag wil kun je dit omschrijven in het opmerkingenveld welke je tegen komt bij het invullen van je adresgegevens en het plaatsen van je bestelling.

Is het mogelijk om tekst aan de binnenkant van een leren armband te plaatsen? - Helaas is dit niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om ook een tekst aan de andere kant te plaatsen wanneer er ook de mogelijkheid is om dit aan te geven op de productpagina van dat product in de webshop.

Is het mogelijk om tekst aan beide zijden te plaatsen bij een sleutelhanger? - Helaas is dit niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om ook een tekst aan de andere kant te plaatsen wanneer er ook de mogelijkheid is om dit aan te geven op de productpagina van dat product in de webshop.

Ik heb meerdere armbanden met tekst besteld, worden deze apart verpakt? - We verpakken iedere armband apart in een mooi cadeaudoosje, eventueel voorzien van jouw gepersonaliseerde cadeauboodschap. Klaar om cadeau te geven!

Andere vragen?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Embrace Bijoux is bereikbaar van maandag t/m vrijdag.

- Via het contactformulier

- Mail naar info@embracebijoux.nl

- Chatmogelijkheid via de website. Je kunt hier een berichtje achterlaten en krijgt dan z.s.m. per mail een reactie.

- Stuur een bericht via Facebook

- Bereikbaar via WhatsApp (niet bellen) op (0031)06-44127519

Ik probeer altijd zo snel mogelijk te reageren, maar omdat ik natuurlijk ook veel bezig ben met het maken van de geplaatste bestllingen, ben ik niet altijd in de gelegenheid om direct te antwoorden.