Waarom kan ik Embrace Bijoux niet bellen?
Deze vraag krijg ik de laatste tijd vaker. Waarom je Embrace Bijoux niet kunt bellen? Ik leg je graag uit waarom ik deze keuze gemaakt heb voor mijn webshop met handgemaakte sieraden
Mijn webshop met handgemaakte en persoonlijke sieraden is niet te vergelijken met een giga-webwinkel met enorme klantenservice afdeling.
Omdat ik veel gepersonaliseerde sieraden met de hand op bestelling maak, heb ik daar overdag (en vaak ook ’s avonds en het weekend) mijn volle aandacht bij nodig. Zodat ik alle bestellingen binnen de beloofde levertijd kan maken en verzenden. Zeker rond drukke periodes zoals moederdag en december.
Het werkt veel prettiger als ik een vraag die creatieve input nodig heeft eerst kan lezen, en er even over na kan denken zodat jij het beste antwoord krijgt.
Daarom heb ik ervoor gekozen om te reageren op berichtjes wanneer het mij uitkomt. En dat is altijd zo snel mogelijk.
Natuurlijk heb ik soms een vrij weekend of ga ik een avond iets anders doen en reageer ik even niet. Maar vaak reageer ik ook in het weekend of ‘s avonds, en anders de volgende werkdag.. Want Embrace Bijoux is écht mijn passie Ik zal er daarom ook altijd voor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt, en berichtjes zo snel mogelijk beatwoord worden.
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen. Embrace Bijoux is bereikbaar van maandag t/m vrijdag.
- Bereikbaar via WhatsApp
- Mail naar info@embracebijoux.nl
- Stuur een bericht via Facebook of Instagram
- Via het contactformulier
Ik wens je veel winkel plezier in mijn webshop! Heb je vragen? Stel ze dan gerust!